Листи МОН щодо дистанційного навчання
Додаток до листа ПОІППО 30.09.2020 № 01-22/910
1. | Організація дистанційного навчання: нормативне забезпечення; стан і перспективи |
Відеозапис повідомлення | |
2. | Актуальні питання інструментарію та дидактики дистанційного навчання |
Відео-запис повідомлення Інтерактивна вправа Домашнє завдання «Що робить нас сильними?» | |
3. | Основні складові технічного середовища дистанційного навчання |
Презентація | |
4. | Як організувати роботу школи в дистанційному режимі. Психологія взаємодії учасників освітнього процесу в умовах дистанції |
Як організувати роботу школи в дистанційному режимі. Що робити, якщо учні не мають гаджетів та/або мережі Інтернет Відеозапис виступів Психологія взаємодії учасників освітнього процесу в умовах дистанції | |
5. | Методичні рекомендації: особливості дистанційного вивчення шкільних предметів |
Відеозапис виступів Презентація ВПМДТ | |
6. | Технології для вчителя. Організація дистанційного навчання засобами сервісів Google. G Suite for Education |
Як взяти участь у програмі «G Suite для закладів освіти» Безкоштовне використання G Suite for Education Лист Міністерства освіти і науки України «Щодо можливостей використання сервісів для дистанційного навчання» Створення відео-зустрічі Google Meet Довідка по роботі з Google Meet | |
7. | Змішане навчання. Основні характеристики. Перевернутий клас: що це таке і як його організувати |
Відеозапис повідомлення Презентація «Змішане навчання» Чому важливо ретельно продумувати модель ДН? | |
8. | Технології для вчителя. Організація дистанційного навчання засобами сервісів Microsoft (MS Оffice 365, MS Teams) |
Відеозапис повідомлення Реєстрація безкоштовних ліцензій Майкрософт для навчальних закладів Короткий посібник користувача Вимоги до обладнання для Microsoft Teams | |
9. | Презентація можливостей електронних журналів та щоденників NZ.UA |
Відеозапис повідомлення | |
10. | Психологічне благополуччя учнів, батьків та вчителів під час дистанційного навчання |
Відеозапис повідомлення презентація | |
11. | Оцінювання академічних успіхів учнів під час дистанційного навчання: педагогічна та технологічна складові |
Відеозапис повідомлення | |
12. | Візуалізація навчальної інформації |
Презентація відповіді на запитання | |
13. | Технології запису відеосюжету, технічне забезпечення, сценарій відеосюжету, запис, обробка, перевірка. |
Відеозапис повідомлення | |
14. | Голос як інструмент педагогічної техніки вчителя |
Кейс вправ Текст повідомлення Презентація | |
15. | Формувальне оцінювання навчальних досягнень: сутність, інструменти, здійснення |
Навчальний матеріал «Формувальне оцінювання: сутність, інструменти здійснення» | |
16. | Організація дистанційного навчання на базі системи Moodle |
Відеозапис повідомлення | |
17. | Створення ефективного та якісного контенту засобами освітньої платформи Edmodo |
Відеозапис повідомлення | |
19. | Сервіси для проведення вебінарів |
Презентація | |
20. | Технологія формування та розвитку критичного мислення в умовах дистанційного навчання |
Відеозапис повідомлення | |
21. | Рішення HUMAN: інструменти для комунікації, рефлексії, аналітики та роботи з навчальними матеріалами для закладу освіти |
Відеозпис повідомлення | |
22. | Classtime-пропозиція: створюйте інтерактивні уроки |
Відеозапис повідомлення | |
23. | Особливості виховної роботи в умовах дистанційного навчання |
Відеозапис повідомлення | |
24. | Академічна доброчесність учнів |
Відеозапис повідомлення |
Директор В.В. Зелюк