Реалізації наступності всіх ланок освітнього процесу, зокрема між дошкільною і початковою , є одним із головних завдань сучасної школи, оскільки ці дві складові повинні забезпечити подальше становлення дитячої особистості, її інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток.
Перхід учнів із ДНЗ до початкових класів справедливо називають кризовим . Адже в цей період змінюються режим дня дитини, порядок, спосіб організації занять та специфіка їх проведення. Тому, щоб адаптуватися дитині до нових умов і вимог, необхідний відповідний адаптаційний час.
Ще В.О.Сухомлинський писав: "Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дитини. Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити те, що робила вчора. Нехай нове з'являється в її житті поступово і не збентежує лавиною переживань"
Щоби значно скоротити перехідний період першокласників, адміністрацією гімназії №1 та вчителями початкових класів напрацьована ціла система алгоритмів, які допоможуть послабити вплив негативних чинників, максимально створити позитивний мікроклімат в колективі дітей, у стосунках учителя з маленькими школярами.
До цієї системи роботи входять складові: проведення спільних методичних засідань; відвідування уроків у школі та занять у дитячому садку "Пролісок"; загальні збори батьків майбутніх першокласників; проведення консультацій логопеда, психолога; підготовка вчителями рекомендацій для батьків у формі буклетів (брошури); робота школи майбутнього першокласника з метою знайомства зі школою, вчителем.
Тільки завдяки спільним діям ДНЗ - школи- батьків можна досягти успіху у вирішенні проблеми наступності між цими важливими ланками освіти та зробити адаптаційний процес для дитини безболісним і цікавим.
19.02.2016 р.
Керуючись інструктивно-методичними рекомендаціями МОН України (лист від 19.08.2011 року №1/9-634) «Про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку» гімназія №1 продовжує реалізацію рядe заходів з питань соціальної адаптації та збереження психологічного здоров'я першокласників.
Для реалізації програми наступності між котелевською гімназією № 1 імені С. А. Ковпака і ДНЗ «Пролісок» Шеремет Т.М. та Яковенко Л.В. побували на занятті в групі «Лілея» та "Ромашка". Мене зустріли щирі дитячі оченята, милі посмішки.
Заняття з розвитку мовлення проводила вихователь Герасименко Т. В. Впевнено і спокійно вела вона вихованців дорогою знань. Дітки вміють розрізняти голосні і приголосні звуки, викладати моделі слів. Вчаться зв’язно висловлювати думку і точно відповідати на поставлене запитання. Хлопчики та дівчатка із задоволенням навчаються і спілкуються. Тож з радістю чекатиму на зустріч з ними у новому навчальному році!
Завдяки такій творчій співпраці вихователів та вчителів початкової школи можлива реалізація принципу наступності дошкільної та початкової освіти, формування стійкої мотивації вступу в шкільне життя кожної дитини.
19 березня 2016 року Котелевська гімназія №1 імені С.А.Ковпака розпочинає підготовчі заняття з майбутніми школяриками. Доводимо до відома батьків та вихователів ДНЗ графік проведення занять, затверджений директором навчального закладу.
19 березня Субота | Знайомство зі школою. Навчання грамоти. Практичне ознайомлення зі словами-назвами предметів, дій, ознак, граматичними питаннями до них. Посадка учня під час письма. Математика. Ознаки і властивості предметів. Спільні та відмінні ознаки. |
З батьками працюватиме шкільний психолог (в актовій залі гімназії)